duminică, 26 august 2012

Vacanta si weekend

Vacanta si weekend sunt cuvintele mele preferate!

Despre ultima parte a vacantei noastre nu am apucat sa scriu, dar va zic acum pe scurt: am fost in doua locuri dragi mie din copilarie. La Brasov si Sita Buzaului. Nu mai tin minte de la ce varsta am inceput sa bifez in fiecare an vacanta la Sita, pe la 10 ani cred si muuulte multe amintiri frumoase am de acolo! De aceea imi doream foarte mult sa ajung  cu V si Mariuca, mai ales ca eu nu am mai reusit sa merg de vreo opt ani . Tare bine ne-am simtit chiar daca nu am stat decat cateva ore, dar pentru mine a contat mult. Sper sa nu mai treaca atatia ani pana mai facem o vizita macar. Restul zilelor din concediu le-am petrecut la Brasov linistit si lenes, rontaind zilnic covrigi cu seminte, nuci, miere sau ciocolata dupa gust :P Desi dam o fuga macar o data pe an in orasul de la poalele Tampei :))) eu nu ma satur! Ca si Sibiul, dar din pacate acolo ajungem asa rar...

Si pentru ca am ramas inca cu gustul dulceag al calatoriilor , la propunerea familei Rosu am facut o iesire in padurea Comana, cu o oprire la manastirea Comana. A fost taaare dragut si oricum mai racoritor decat daca am fi ramas in Bucuresti.  Atat de aproape de Bucuresti, si mai ca imi este rusine ca nu am fost pana acum, pentru ca este o iesire perfecta de o zi de weekend: natura, putina istorie, relaxare, racoare, mancarica de acasa sau am inteles ca se poate manca si pe acolo...deci chiar vreau sa mai repetam experienta. Daca mai cunoasteti astfel de locatii aproape de Bucuresti, pliiiz share :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu