joi, 2 august 2012

Debut de august

Momente frumoase


  1. weekendul trecut: am fost pe plaja, am facut baie in mare pentru prima data anul acesta si apa a fost curata si calduta, tocmai buna de balacit in voie
  2. timpul cu familia mea : Mariuca s-a bucurat de bunicii de la Constanta, de nisip, de apa, de balaceala, de ponei :P
  3.  vacanta : de maine incepe concediul- pe care mi-l doresc luuuuung, frumos si odihnitor
Momente haioase
  1. cand Mariuca catre stra-bunica de Constanta " tu nu ai voie sa mergi la plaja, esti mult batrana!"
  2. atunci cand Mariuca a intrebat un baietel care se balacea in mare, ea in bratele mele, curajoasa ca era deasupra  valurilor : " baietelul?!te-ai speriat? a venit valul peste capul tau!"
  3. dimineata o intreb pe Mariuca  ce vrea sa ii aduc cand ma intorc de la serviciu; raspuns " O CAMILA!" ...okei..fie...cine stie, poate uita! dar nu a uitat: m-a intrebat la telefon daca am gasit camila, a povestit bunicii toata ziua cum ca mami ii aduce o camila, si primul lucru care m-a intrebat cand s-a trezit din somnul de amiaza care a fost?! ...corect! " mami mi-ai adus camila?" :)) si eu m-am infatisat triumfatoare in fata ei cu o camila deee....de jucarie de plastic 5cm :D nu exagerez :)) am intrebat in toate magazinele din calea mea , de la munca-acasa, daca au un plush ceva...si reactiile au fost de la rasete, mirare si ironii- cum adica camila?! pai uite asa! copilul mea vrea o camila jucarie. intr-un final minunea s-a produs: la ultima librarie din drum, dupa ce vanzatoare era convinsa ca nici la ea nu am sorti de izbanda, a dat totusi de un set 3 de animalute : un hipo, o antilopa siiii tatataaam - o camila! ole! una mica mica, dar era camila :)) si in final zambetul si incantarea Mariucai au fost mari!
Momente neplacute
  1. reprizele de voma si temperatura mare ale Mariucai, dar acum starea ei se imbunatateste
  2. atitudinea dnei doctor de la camera de garda de la spitalul unde am fost cu ea. intr-un fel aceeasi atitudine sictirita, superioara, de nervozitate si lipsa de rabdare sau empatie care am vazut-o la majoritatea doctorilor din spitalele de la stat. imi pare rau sa o spun, dar sunt satula satula de felul in care ne trateaza pe noi parintii mai alea doamnele doctor....se rastesc la noi, ne repezesc, ca si cum noi suntem inamicii numarul 1 al copilului. recunosc ca eu am ramas cu traume de la nastere din cauza dnei doctor neonatolog de la spitalul Minicipal. Ieri , doctora se rastea la noi doi, sa intru numai eu cu copilul in cabinet ca tatii nu sunt buni de nimic, si asta in fata lui V, care oricine l-a vazut cu Mariuca stie cat de bine are grija de ea...ca mama e mama. Bine, dar eu de-abia picasem de la munca, si habar nu aveam toate amanuntele starii copilului pe parcursul zilei. In fine, am trecut si de asta, dar sunt atat de necajita si afectata de genul asta de comportament...ca in ciuda faptului ca au studiat, salveaza vieti, sunt platiti prost, au multe cazuri, bla bla, nu sunt indreptatiti cu NIMIC sa se comporte asa fata de pacienti ...




3 comentarii: