vineri, 10 august 2012

Ne-am intors de la mare



Ne-am racorit in mare, ne-am jucat cu nisip si prin apa...de plimbat nu prea ne-am plimbat ca nu am avut dispozitie si nici puncte de atractie pentru noi nu am considerat ca sunt, asa ca ne-am limitat la cateva plaji si vizite in familie. Apa marii a fost pe placul nostru: calda si curata! Dar pe nisip...acceasi mizerie ca in fiecare an :( Of, of, of...cand o sa se joace si Maria in nisip fara sa dea de resturi de tigara, traditionalele coji de seminte, capace de toate felurile, paie, resturi de mancare?!
Dar una peste alta, a fost dragut! Ne-am simtit bine la bunici, ne-am balacit si am mai prins puuutina culoare , ca am stat cam ascunsi de soare :D  
Cateva poze aici


ps intre timp reusit sa termin  de citit o carte care v-o recomand cu mare incredere, desi ati crede la prima vedere ca este destinata numai amatorilor de tenis ( eu de exemplu nu am vreo mare pasiune in domeniu ). Este vorba de autobiografia lui Andre Agassi. Nu m-am asteptat sa imi placa atat de mult, dar acum vreau sa o cumpar sa avem in biblioteca familiei, pentru ca mi se pare o carte care te inspira si o poveste motivanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu