luni, 14 martie 2011

Bun venit Soare!



De multi ani astept cu nerabdare primavara, desi mie imi place si iarna...sau mai bine zis imi place iarna din povesti, ca cea din Bucuresti este departe de ceea ce imi doresc eu . Astept in fiecare an soarele si caldura, astept zilele in care sa iesim la plimbare lejer imbracati si sa stam  atat cat ne tin picioarele si foamea pe afara....nu gonite in case de frig. Ca multi altii probabil, imi place primavara ca ma inveseleste, ma destinde, ma anima, ma binedispune, imi alunga  grijile si parca ma incurajeaza si imi zice "haide!fii vesela!fii fericita!viata totusi e frumoasa si poti sa-i faci fata!" si vai cat am nevoie de asta!...Anul asta parca cu atat mai mult....Asa ca zilele astea asa placute mi-au prins bine, si pe langa asta, venirea mamei mele in vizita pentru cateva zile a facut ca weekendul asta sa fie si mai frumos! 
Si pentru ca trebuia sa profitam si mai mult de bunavointa soarelui, pe langa joaca din parc de sambata aproape toaaata ziua, duminica am fost si noi in vizita la animalute, la Ferma Animalelor, noi si multi multi altii:p, si am salutat porcusorii, am scarpinat nasucurile unor iepurasi, am urat "bun venit" unor ieduti  care iesisera din burtica mamei lor de 10minute, am hranit alti ieduti mai marisori, ne-am jucat cu mieii, am fost la rate si gaini, am incercat toate jucariile si leaganele de acolo, am "robotit" cu Andreutza in casuta, tati s-a intretinut cu strutii...in fine, ne-am simtit bine si ne-am lafait la soare.
Cu pozele, nu m-am descurcat sa le afisez direct aici, pentru ca nu am spatiu disponibil, dar se pot vedea totusi la o noua adresa de picasa.

p.s. am gasit si  pozele de anul trecut de la Ferma Animalelor, poze cu mai putine hainute pe noi, dar mai multe grade afara:D....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu