sâmbătă, 22 ianuarie 2011

1an, 9luni, 12kg, 82cm si o raceala

Asa am intrat  in a 9-a luna din cel de-al doilea an : cu o usoara (sper) raceala. Dar sper sa avem totul sub control cu tratament adecvat.
Mariuca mea creste! Si se transforma intr-o fetita...nu mai e bebe! M-a surprins mai ales cand am vazut pozele facute de Dan, tatal Andreei: parca pozele erau menite sa realizez schimbarile clar...pentru ca zi de zi cu ea, mi-e greu sa vad diferentele de la o perioada la alta! Dar acum ma uitam la ultimele poze primite si de la Dan dar si de la un alt prieten...si mai ca imi dadeau larimile: ce mare  si dulce este Mariuca mea! A noastra! Este comoara si minunea noastra!
Este o fetita vesela, afectoasa, pupacioasa si pofticioasa:)




 Si acum 1 an si 9luni era un bot de carnita , care aducea  a babuta, cu glas de trompetuta, pofta de laptic ca un voinic, si mult chef de somnic :P




Acum este o fetita care alearga de colo-colo, se entuziasmeaza printr-un "aaaaaahh" cand da de o jucarie pe care nu o mai vazuse de mult; se bucura si sare pe ei cand isi vede prietenii de joaca; isi ia tatal de manuta cand el sta pe scaun la calculator, il trage pana in mijlocul camerei, il lasa acolo, si se duce inapoi sa se catere ea pe scaun :P ; ma striga "mamaaaa" ca sa apar instant si apoi sa imi zica "aidi! aidi!" imi arata scaunelul , semn ca trebuie sa ma asez si sa ne jucam cu puzzle-urile din lemn cu animalute , apoi si aduce aminte de pitici si pe note de "heigh-ho!heigh-ho!" mergem sa ascultam cantecul la calculator; sare efectiv si chiuie de bucurie cand aude cheia in usa de la intrare si stie ca a venit tati; piteste croseta  lu'mami in cutia de cravate a lu'tati; vaneaza momentele cand e usa de la baie deschisa ca sa mearga la cabina de dus sa se "balaceasca" nitel, si dc are noroc sa nu o vada nimeni, poate chiar sa se si bage in ea; dintr-o mare pasiune pentru butoane schimba setarile masinii de spalat si normal ca o maaaaare balta de apa se instaleaza in bucatarie ; savureaza desene animate cu winnie, mickey si altii; danseaza cand o vede pe Alba-ca-zapada dansand cu piticii, dar si cand vede filmuletul cu buni si "danslu armanescu"; isi face ascunzatoare sub rufele de pe uscator sau se cuibareste intr-un lighean mare si rosu; isi pune carticelele cu animale pe picioruse si trebuie sa aratam cu degetelul si sa denumim fiecare desen nu conteaza de cate ori; isi dezvolta latura artistica prin cursuri de design interior tinute pe pereti sau mobila, ca doar pentru asta sunt creioanele de colorat, si cursuri de design vestimentar prin imbracatul si dezbracatul bebeilor si plusurilor cu hainutele ei, ca ale lor sunt prea urate!
Si ca multi alti copii ii place mult sa fie in compania altor copii de varsta ei sau mai mari...dar cum mai mari nu gasim...ne bucuram mult cu fiecare ocazie de joaca cu prietenii nostri:

Nu stiu cat de mult se incadreaza sau nu in grafice, standarde...am renuntat de mult sa imi mai bat capul cu asta. Ma bucur ca Mariuca este sanatoasa si vioaie! Ca face totul in propriul ei ritm pe care il vrea diferit de ceilalti:P  Mananca rezonabil si doarme cat de cat bine, nu ar fi corect din partea mea sa ma plang. Incercam sa ne intelegem si sa cadem de acord asupra unui program adecvat si  a unui meniu cat de cat diversificat...la asta trebuie sa mai adun si eu informatii.
Am reusit in sfaaarsit sa facem loc pentru o parte din jucarii, sa mai organizam haosul :P

Pe scurt , cam atat despre Mariuca...dar mai multe poze aici.

La muuulti ani de 1an si 9luni, printesuca mea!

3 comentarii:

  1. Ce draguuut!!! Mariuca a fost mereu o scumpa si devine acum o fetita super super frumusica si simpatica. Ne bucuram mereu sa o vedem (toti trei) si intr-adevar este o perioada cu multe multe schimbari rapide.
    Va pupam dulce pe amandoua:).
    PS: rafturile sunt foarte dragute. cred ca la asa ceva o sa apelam si noi in curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiiiim frumos!Si noi ne bucuram de fiecare intalnire cu voi!Mi-a placut ca Mariuca si Andreuta au trecut parca si ele in alta etapa se converseaza si isi impart "teritoriile" : "tu te sui pe masinuta, eu pe calut" sau "eu colorez aici, tu acolo" :))
    Sa stii ca suntem multumiti deocamdata de varianta asta.Si au fost si ieftine:P ..Doar sa faceti rost de bormasina inainte sau de un bunic cu bormasina care sa si le monteze.Noi am ales a doua varianta:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Un super pup pt.Mariuca si ii doresc sa ramana asa lipsita de griji, sanatoasa si haioasa toata viata!
    Vreau si eu etajere! vreau si eu ordine ! nu mai vreau atatea jucarii pe jos, peste tot, inclusiv in baie, DAR...

    RăspundețiȘtergere