duminică, 15 ianuarie 2012

Next level

Sunt unele momente in viata noastra de parinte care ne dau o anumita siguranta ca facem ce trebuie  si ne confirma ca suntem si noi parinti maturi si responsabili :D
In ultima luna am marcat doua astfel de momente importante : despre primul am vorbit saptamana trecuta, care s-a petrecut oarecum din scurt, al doilea eveniment este oarecum in pregatire de mai mult timp, si  acum ni se confirma reusita! 
Si trecerea la lapticul de vacuta, si renuntarea la scutecele de unica folosinta  cred ca sunt evenimente majore in viata bebeului , si un prag de trecere pentru parinti, deoarecere depinde mult succesul lor, de varsta celui mic, de modul de abordare al celor mari si de cum percepe copilul aceste schimbari.
Eu recunosc ca, spre disperarea bunicilor  :D, am amanat muuuult intarcatul si mersul la wc. 
Am alaptat cat am putut de mult din convingere ca este un lucru foarte benefic pentru Mariuca, ca in ciuda numeroaselor "avertizari" din jur nu cred ca a fost  niciun efect negativ asupra ei! Daca starea mea de sanatate se dovedea buna in continuare, probabil ca am fi continuat si acum cu aceeasi convingere si impacare:P 
In ceea ce priveste mersul la wc, recunosc ca aici trecerea a durat mai mult . Asta pentru ca nu ne-am propus sa fie ceva contra conometru . Am preferat sa fim degajati, sa asteptam ca Mariuca sa inteleaga ce inseamna asta, sa isi doreasca si sa fie mandra ca reuseste  :) Zic asta pentru ca momentele de mers la wc din timpul zilei sunt anuntate cu mare fast, in toata casa, apoi dupa producerea evenimentului, tooooata lumea prezenta este  anuntata si incantarea este pe fetele tuturor! Chiar si alte persoane sunt puse la curent :p daca se intampla sa sune unchiu Sorin , mesajul de intampinare cu mare entuziasm este " kk la wc!" Am reusit sa iesim afara si sa dormim fara incidente pana acum; dar sunt constienta ca surprize mai pot aparea si sunt de inteles. Asa ca am ajuns si noi in randul majoritatii copiilor de varsta noastra, in ritmul nostru, dar stiu cel putin pe cineva care ne-ar intelege si ar fi mandru de noi : T.Brazelton :P

Si acum  ceremoniile de final:
Multumesc dragul meu V, sot si tatic devotat, intelegator si rabdator, ai fost mereu implicat si in centrul evenimentelor, m-ai sustinut  si ai incurajat-o pe Mariuca ca schimbarile sunt pentru binele ei, ai intervenit ferm dar bland atunci cand eu lasam garda jos! 
Multumesc scumpa mea Mariuca, printesa si minunea mea, ca esti cuminte, iubitoare, intelegatoare si dornica sa inveti lucruri noi, ca ne arati cat de multe pricepi tu, desi noi te credem inca micuta pentru unele lucruri, ca esti sociabila si afectoasa cu cei din jur, ca ai incredere in noi ca ne straduim sa facem cei mai bine pentru tine, ca ne alini, ne bucuri si ne inveselesti mereu! Te iubim mult printesuca noastra! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu