luni, 2 ianuarie 2012

One for me...

Deeeci, normal ca imi doresc sanatate, liniste si pace in lume , dragoste si armonie, salvarea balenelor si a ursilor polari :D....daaaar, una dintre dorintele mele aprige de ceva timp, si la care mi-am propus sa "lucrez" este una de ordin material, nu este necesar si musai in casa noastra, costisitor si mereu taiat de pe lista de shopping , poate superficial si ultimul lucru pentru care V ar aproba buget....daaar, la care eu nu incetez sa imi iau gandul....un aparat foto mai bun...mda...
Draga mea sapuniera este una bunicica, un canon A570IS , o cumparatura/amintire (cam scumpa dupa parerea mea ..) fortata din Franta ..(povestea lunga cu alta ocazie) ...si aceasta cutiuta ar corespunde din plin nevoilor noastre ...well..de fapt ale mele, ca V nu are pretentii...eu vreau doar ca amintile noastre sa fie captate intr-o alte lumina, sa redea sentimentele si senzatiile, detalii care mi se par mie ca un aparat mai bun reuseste sa le surprinda. Desi nu stiu nimic despre aparatele foto, sau exact ce model imi doresc, o sa incep sa intreb prietenii din jur , studiez ofertele  ca si cum chiar as vrea sa imi cumpar unul:P ...cine stie, poate asa se va ivi  o ocazie!Nu neaparat acum....o sa invat sa am rabdare...2012 de-abia a inceput! Asa ca daca aveti recomandari, sugestii, sunt binevenite!

Si de acord ca poate fi un moft, dragul meu V :D....dar imi face atat de bine sa ma gandesc la el .:))

p.s. intre timp m-am uitat  putin pe oferte si am pus degetul pe asta..asaaa....naiv :D....sau ca un exercitiu de imaginatie daca as castiga la loto ...sau daca as gasi inelul Arabelei ( of, nu trebuia sa ma uit la serialul ala cand eram mica....nici in viata mea de adult nu renunt la ideea de a-l avea :)) )....dar trebuie sa fie unul acolo, pe undeva si pentru mine...mai ieftin...muuuuult mai ieftin :D

5 comentarii:

  1. aaaa..am uitat complet. Sorry. deci daca mai esti interesata, iti dam camera in probe

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. LA MULTI ANI si pana la sfarsitul anului sa bifezi toate punctele de pe lista ;)
    2.exaaaact acelasi lucru imi doresc si eu in anul asta! i-am spus sotului ca de ziua mea asta imi doresc care, by the way e pe la sfarsitul anului, si a zis ca el e econom dar se gandeste :).si stii de ce vreau aparat? pt. ca am vazut MAREA diferenta dintre pozele facute de aparatul meu si aparatul lui costi/dan/petro/etc.of, virusul asta :(
    pupici
    alexandra

    RăspundețiȘtergere
  3. Mari, daca punem mana de la mana, toti prietenii tai, de ziua ta, sigur se strange suma de pe la Nikon-ul acela :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    sa aveti parte de un an in care sa vi se implineasca si cele mai ascunse dorinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana: o sa il iau la sf sapt pentru proba :D Va multumesc mult pentru oferta!

    Alexandra: saru'mana pentru urari! si la voi sa se adevereasca orice listuta!Si in ceea ce priveste aparatu...asa a inceput si la mine:imi placeau mult fotografiile care ieseau cu alte aparate...Succes si tie atunci!Poate poate se gaseste aparatu potrivit si ptr noi!

    Mada: multumesc pentru intentie, dar de ziua mea , un zambet, o sustinere si o floare va fi suficient din partea prietenilor!nikonul va veni el cumva fara sa incurce pe nimeni :P

    Loredana : ma bucur sa va cunosc!multumesc pentru urari! am reusit sa imi arunc o privire printre randurile si imaginile voastre si tare mult mi-a placut!sunt tare incantata ca ne-am gasit!Sa iti traiasca printesele!

    RăspundețiȘtergere