joi, 17 noiembrie 2011

Nicio zi fara nuci, migdale si cereale!

Dupa muuult timp am trecut si noi pragul doctorului de familie al Mariucai. Motivul: semnele de raceala de duminica si mucisorii intensi  de luni ne-au determinat sa ii facem o vizita. Ne-am pregatit noi frumos, ca pentru doctor :p , i-am povestit Mariucai ca mergem la doamna doctor care este o prietena si are grija de sanatatea noastra, si ca vrea sa se uite putin la burtica ei, si la spate, sa o cantareasca si  sa vada ce mare si frumoasa a crescut :D well....si a functionat!  Eu aveam emotii ca o sa inceapa sa faca urat si sa fie esec total! ei bine , nu! Mariuca a intrat in cabinet cu o fata serioasa si a anuntat-o pe dna doctor ca o doare burtica, s-a asezat pe scaunelul rosu, si-a zis numele si varsta atunci cand a fost intrebata, a primit incantata un jeleu cu vitamine cica?! si apoi la momentul consultului a stat cumintica , dar cu o fata usor resemnata ca si cum ar fi zis "of, bine, hai ca stau cumintica , desi nu sunt total de acord ca mi-ai dat bluzita la o parte si imi umbli cu chestia aia pe spate si burtica!"
Asa....asta a fost partea haioasa...partea mai putin placuta a fost cand  Dr nu mai contenea cu ascultatul stetoscopului  si intr-un final , dupa emotii din partea noastra si din partea doctoritei multi termeni medicali de neretinuti, cu intrebari si explicatii lungi, pe care mi-e greu sa le reproduc, concluzia a fost ca a auzit ceva la inimioara, care, impreuna cu infatisarea palida a Mariei si cu confirmarea noastra ca transpira mult, inidica anemie... Partea buna a fost ca cel putin raceala nu era grava, nu avea rosu in gat si alte complicatii de la raceala, insa partea cu anemia nu ne-a picat bine deloc! Dar trebuie sa marturisesc ca pentru tratarea racelii din fasha:D i-am dat Viusid si cred ca asta a ajutat mult.
Asa ca recomandarea pediatrei a fost sa ii suplinim fierul din alimentatie si  timp de o luna Mariuca sa ia picaturi de Ferrum Hausmann, Vigantol si calciu si apoi sa mergem la dansa si sa facem un set de analize! Well...si in secunda doi, am sosit acasa cu punga de nuci, migdale, alune, seminte diverse, ovaz, grau integral, am scotocit prin cartile Elenei Pridie, si tot cautam combinatii de mancaruri si gustari  acceptate de  Mariuca.  In weekend sper sa am timp sa caut mai multe retete si sa descopar si alte alimente bogate in Fe. Asa ca nu ma supar daca ma ajutati si voi cu idei si retete;p Si poate voi reusi sa postez si cu ce am avut succes!

4 comentarii:

  1. eu am facut asta si a iesit foarte bun. andreea nu a mancat, caci dansa nu gusta nimic din prajiturile mele?:d...dar poate are succes la mariuca.Ideea e ca si migdalele si afinele sunt super super sanatoase

    http://adellaida.blogspot.com/2011/08/briose-cu-migdale-si-afine.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Buni va pupa dulce si bucuroasa de ultimile poze si de modul cum o pregatiti cum o educati...felicitarii..
    va pup si mi-e dorrr

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana, prajituri?!yummy....daca contin si chestii sanatoase double yummy!deci trebuie sa incerc! Multumesc de idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buni, si noua ne este dor de tine, dar ne alinam cu gandul ca ne vom vedea curand, cel tarziu de Sarbatori!Te imbratisam cu drag si dor!

    RăspundețiȘtergere