sâmbătă, 22 septembrie 2012

Cu gandul la vacanta

Am revenit noi din vacanta de o saptamana, dar tot ne mai gandim la ea! Adevarul este ca anul asta ne-am rasfatat cu doua reprize de vacanta si a fost chiar frumos!  As vrea sa repetam si la anul experienta, adica sa ne bucuram de un concediu impus in august, dar sa ne pastram resurse si sa ne organizam o vacanta in prima parte a lunii septembrie. Faptul ca am fost plecati in a doua saptamana din septembrie , considerata perioada de extrasezon pentru o destinatie cu plaji, nu numai ca preturile au fost mai accesibile, dar nu a fost caldura coplesitoare  si aglomeratie ! Vremea a fost  tocmai buna pentru stat pe plaja relaxat, toaaata ziua  :D Revenind la Thassos, pe scurt este o insula frumoasa, are farmecul ei, plajile sunt pentru toate pretentiile si pe mine m-a convins ca merita sa imi petrec vacanta in Grecia - pana acum nu era una din tarile care le-as fi ales, in ciuda promovarii ei ca destinatie turistica. Daca si V ramane convinsa de asta, la anul vrem sa incercam  Vourvourou si Skiathos. Nu o sa povestesc mai multe despre insula, ca au fost multe informatii vehiculate in ultima vreme, dar am pus niste poze aici si aici

Si ca sa ramanem in spiritul distractiei, azi am sarbatorit-o pe Mada, mamica de Simeon,  la un picnic cu gratarel! A fost super frumos! Am fost in spatiul amenajt cu gratare  din Parcul Copiilor, si desi noi am mai fost pe acolo de cateva ori, azi mi s-a parut frumos cu totul! Probabil si datorita vremii placute, nici prea cald, nici prea frig...am explorat datorita picilor niste zone cu verdeata si copacei asa placute, am bagat de seama ca poti sa te aventurezi in multe locuri pe acolo . Am de gand sa mai mergem pe acolo , pana nu dispare verdeata...mai ales ca stam la 10min de mers pe jos.  Azi de exemplu, in aceea zona  erau un targ de toamna, un spectacol cu cantece si dansuri pentru copii si niste reprezentatii oferite de teatru Masca. Sunt atat de absorbita de aspectele vietii cotidiene, griji, planuri....ca nu imi dau seama ca putem sa ne bucuram si sa ne facem viata frumoasa aici, acum, aproape si gratis :D Asa ca multumesc Mada pentru aceasta zi, noi ne-am simtit foarte bine! chiar si cu raceala, mucisori si gat stricat, noi ne-am distrat! Dovezi ale distractiei aici. LA MUUULTI ANI! sa fii sanatoasa si  implinita!

Un comentariu:

  1. ce este mai minunat decit sa-ti vezi copilul fericit in concediu cu familia si sa descrie asa de frumos locatiile pe unde au fost atit in tara cit si peste hotare,de Mariuca ce sa mai zic ca este asa de dulce si ca imi este dor.
    Buni va pupa pe toti.

    RăspundețiȘtergere