marți, 17 aprilie 2012

Perioada vietii mele...

Concediul prenatal, postnatal si cel de maternitatea....au fost cele mai frumoase perioade ale vietii mele! Acum ca Mariuca se apropie de 3 ani numai la asta ma gandesc : ce frumos ne petreceam noi doua timpul acasa , cu plimbari in parc si program de voie! si cand tati ni se alatura, totul era perfect! Ne trezeam si ne zambeam, leneveam sau ne jucam, cantam sau dansam, luni, marti...vineri...duminica..nu conta, fiecare zi era frumoasa, pentru ca eram impreuna, fara griji, fara suspine din partea mea si plansete din partea ei ca trebuie sa merg la serviciu...Acum parca totul trece pe langa mine, sambata si duminca sunt insuficiente ...serile alaturi de ei sunt scurte...grijile multe...si nu ma  acomodez in cadrul asta :(  Stiu ca multe mame se descurca foarte bine in toate rolurile lor : mama, sotie, "femeie cu cariera"si altele....si reusesc sa faca minuni...dar nu eu, am impresia ca nu  imi iese nimic nimic ...e clar: this is not my year...In acelas timp stiu ca pot fi lucruri mai dramatice...dar astea sunt grijile mele si nu le pot ignora...




Intre timp, Mariuca mea creste: se transforma intr-o fetita maricica, dulce si jucausa ! Nici poze nu am mai reusit sa facem, dar poate recuperam de ziua ei, care by the way incerc sa o organizez in ultima 100m...off...sa vedem ce reusim!

Dar e bine ca suntem sanatosi si impreuna, Slava Domnului! Asa ca daca nu putem avea mai multe, TE rog  nu ne lua ce avem...

Va doresc sincer sa fiti linistiti, puternici si increzatori!

Cu mult drag,

M







3 comentarii:

  1. uite, un pupic si o imbratisare maaaare de la mine:). E greu, dar incercam sa profitam de putinul timp petrecut cu ei. Sa radem, sa ne distram, sa ne certam cat mai putin. Sa ne dam pupici. Sa inventam mici ritualuri doar ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maaari, iubita mea mi-e asa de dor de voi !nu imi vine sa cred ca o sa lipsim anul asta de la petrecerea Mariucai :( dar stiu ca o sa imi povestesti aici, pe blog).cat despre perioada vietii tale cred ca si a mea este tot aia chiar daca eu inca stau cu sebi acasa dar imi fac multe griji pt. ca nu mai avem acel venit sigur, de la stat :D in fine, cu o zi inainte ii spunem CU MUUULT DRAG-LA MULTIIII ANI, MARIUCAI ! SA CRESTI MARE SI FRUMOASA SA SI II FACI FERICITI PE AI TAI iar tie iti doresc sa intre pe usa o stare asa de pozitiva si sa nu se mai desplipeasca de tine, in veci.
    p.s. uita-te la the secret :D de 10 ori
    o 100 de pupici pt. tine si 1000 pt sarbatorita
    cu drag Alexandra, Sebi si Costa

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze ca i-am urat cu cateva zile (5 cred)mai devreme LMA Mariucai dar...m-am incurcat in date,pfiu ! va pup, alexandra

    RăspundețiȘtergere