marți, 20 decembrie 2011

Bradulet, bradut, dragut,

Bradul inca nu l-am impodobit, asteapta cumintel in balcon marea gateala, dar in schimb invatam poezii si cantecele despre el...Filmare din pacate nu am, dar o sa incerc sa va redau varianta Mariucai


Varianta clasica:


Bradulet, bradut, dragut,
Ninge peste tine!
Haide, hai, in casa mea, 
Unde-i cald si bine

Pom de Anul Nou te fac,
O, ce bucurie,
Cu beteala am sa te-mbrac 
Si stelute, o mie!




Varianta Mariucai:

Bradulet, bradut, dragut,

Ninge pe tine!
Hai, hai, in casa mea, 
Si cald si bine


Pom  Anul Nou te fac,
O, ce bucurie,
Cu beteala  te-mbrac 
Si iesim afara! :))




Poze

3 comentarii:

  1. minunat, dar linkul la poze nu merge:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ff dragut si ce frumos compune si MARIUCA.
    acum putem sa ne conversam in fiecare zi
    va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) ce frumos spune ea , sunt asa dragalasi la varsta asta ca iti vine sa ii tii asa pe loc sa numai creasca. Dar ei cresc repede si nepasatori.
    Sarbatori frumoase sa aveti cu toti cei dragi alaturi.

    RăspundețiȘtergere