miercuri, 6 iulie 2011

Ce mancam noi astazi?!

Scurt si la obiect: ce mai mananca piticii vostri?
Eu am o mare dilema ce sa ii mai fac Mariucai felul 2...adica la masa de dupa somnicul de amiaza, ca la pranz tot cu ciorbita a ramas....
Si nu mai stiu ce mancarica sa ii fac..e drept ca nu am mai intrat pe net sa ma inspir,si am tot jonglat cu un pilaf, cu niste paste...mancarica cu cartofi...dar vreau sa mai abordam si alte retete....
Nu ne putem mandri ca Mariuca papa orice...dar nici ca noi suntem maestri bucatari....asa ca trebuie sa mai imi iau inima in dinti si sa mai experimentez niste mancarici, poate isi descopera Mariuca vreo pasiune printre ele, asa cum, mai nou, este foarte incantata de Actimel....bea vreo 2 pe zi-ii place ca ii infig un pai prin dop, si il bea pana la ultima picatura! Nu prea mai mananca iaurt, si cat de cat merge si actimelul...
Sau aveti niste variante de meniu, pe zile?!
Sper sa am timp sa mai ma documentez si eu..si mai schimb meniul..si revin cu detalii...


2 comentarii:

  1. uite actimel o sa incerc si eu:). Buna idee
    La mancare eu am mai facut mancarica de fasole cu morcovi, mazare cu carnita, legume amestecate in sos de rosii, mancare de cartofi cu mult patrunjel:d, dovlecei si vinete la cuptor cu cascaval

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am dat si eu o idee:P
    Mersic pentru retete!o sa incerc si unele, sa vedem ce succes o sa am:D
    PUPIZ

    RăspundețiȘtergere