vineri, 1 aprilie 2011

Shoppingul: o placere vinovata

"Buna! Sunt Mari si sunt shoppaholica!" asa ar suna prezentarea mea in cadrul unei confesiuni :P

Daca ma inviti intr-un magazin cu jucarii, ma bucur; intr-un magazin cu obiecte pentru casa sunt incantata, intr-un magazin cu suveniruri, sunt curioasa; intr-un magazin cu alimente, sunt pofticioasa; 
daca ajung intr-un magazin cu hainute si incaltari, sunt in extaz:)) asa ca m-am resemnat (si eu si V. ...)si imi asum eticheta:D
Nu ma consider nici trendy, nici cool, nici fancy sau fashion, dar imi plac hainele, pantofii si accesoriile! mie si altor milione de femei!:)) asa ca nu ma simt chiar atat de  vinovata! conform unor reclame  care ma ung la suflet "pentru ca merit" si " fericirea ta este nepretuita, pentru toate celelalte , exista cardul!",  nu ma chinui prea tare sa imi infranez "sporul" la cumparaturi!  Dar, pentru ca inelul Arabelei nu este la mine, limitarea se face in mod natural si trist  , din lipsa resurselor financiare! Si din motivul asta a trebuit sa ma adaptez si sa urmaresc cu mare interes reducerile si magazinele unde pot gasi lucrurile, obiectele dorite si potrivite noua si la preturi pe masura contului nostru.
Mi-e greu sa imi definesc stilul vestimentar, stiu doar ca imi place sa am fustite multe, imi plac incaltarile mult de tot, visez sa merg pe tocuri elegant, imi place sa combin articole sport cu unele mai "casual" sau chiar mai elegantele. Imi plac hainele si liniile simple si curate la croiala si  design, dar care sa aibe ceva atragator pentru mine. Admir femeile care se aranjeaza , se imbraca frumos si dau atentie multor detalii, si vezi ca sunt multumite si au incredere in ele.  Imi doresc si eu lucrul asta pentru mine. 
Si pentru ca sunt intr-un fel de proces de  "transformare", m-am bucurat mult cand magazinul H&M se deschide aproape de noi. Si intr-adevar eram nerabdatoare sa vad cum arata, ce colectii au, care e conceptul, ma rodea sa stiu preturile...dar toate astea nu din dorinta de a fi in trend cu noile magazine, la curent cu toate...sunt departe de asa ceva, ci dintr-o nevoie sincera de a gasi hainute placute, simple, si rezonabile la pret. Pentru ca eu sunt de acord cu faptul ca infatisarea conteaza, ca modul cum te imbraci te poate ajuta sau nu, dar nu in spiritul zilelor noastre ..cand infatisarea este pe primul plan si multi se opresc aici, sau esti judecat in functie de asta, si opulenta si vulgaritatea sunt  mult promovate prin haine. Ci doar sunt de parere ca indiferent de varsta, ocupatie, situatie financiara e de preferat sa ai grija la tinuta ta, ca simplu si ingrijit poate fi mai bine, ca o bluzita iti poate da incredere mai multa in tine, o combinatie de haine placuta poate atrage privirea si te poate ajuta sa "socializezi" mai bine, un costum potrivit poate face diferenta intr-o concurenta acerba pentru post dorit...si tot asa...Din toate aceste motive am fost interasata si incantata ca se deschide un nou magazin, pentru ca stiam de el din excursiile cu V. Si din aceleasi motive am inteles si cele 2000 mii de persoane care se inghesuiau la deschidere si nu le-am judecat. Eu am ales sa merg intr-o sambata sa vizitez magazinul, alaturi de multi multi altii :)) si desi mi-a fost greu sa razbat la hainele de dama, la hainutele de copii am reusit sa aleg ceva pentru Mariuca si am fost incantata de ce am vazut pe umerase, si am considerat ca preturile sunt acceptabile, desi nu protestam daca erau si mai mici :P  Dar cand e vorba de Mariuca, nu rezist hainutelor mici si adorabile!Si acolo am gasit cateva care nu puteau fi lasate in raft!
Insa aseara am dat iar o "fuga" , in ideea sa vad ce imi gasesc pentru mine, doream ceva mai clasic - camasa simpla, o geanta, niste accesorii....insa in urma valului mare de clienti din ultimele zile, marimi mici si medii nu am gasit, modelul dorit de geanta se epuizeaza, accesoriile nu am mai avut convingerea ca merita cumparate, daca nu am gasit basic-ul :P
Asa ca am venit acasa fara nicio sacosica! SOC! am fost la cumparaturi si nu am cedat niciunei tentatii ..nici macar ca premiu de consolare:))...of!of! se cunoaste ca mi-am iesit din ritm! Singurul care  a fost multumit si mandru , a fost V....aaa  si probabil si cardul meu:P
Dar promit ca ma "tratez" intr-o alta sesiune de cumparaturi:D


p.s. POZE NOI

4 comentarii:

  1. Buna seara fata mea draga,ma bucur mult sa aud ca s-a deschis magazinul H&M si sa aud ca-ti place f mult cu toate ca in prima zi ai cumparat numai ptr Mariuca ,a doua vizita nu ai gasit nimic ptr tine s-au t-ai abtinut... te sfatuiesc sa-ti faci timp sa te duci mai des si sunt sigura ca vei gasi si ceva atragator si ptr tine.Referitor la "admir femeile care se aranjeaza",ai perfecta dretate, asa este ,si te rog sa ai si tu incredere in tine ,cu un mic efort sunt sigura ca vei reusi la urmatoarea sesiune de cumparaturi.M-am bucurat cand am citit ca-ti plac incaltarile cu tocuri dar sa si incerci sa mergi mai des desigur toc mediu .si stii si tu ca unei femei eleganta e conturata de un picior frumos intrun pantof frumos si elegant si cum piciorul frumos il ai mai ramine sa te obisinuesti cu tocurile.
    te pup dulce.i-mi este dor de Mariuca .

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau, ce idei minunate are buni:). Sunt complet de acord cu sfaturile ei. Du-te mai des la cumparaturi!
    Eu o sa-ti urmez exemplul:d. Azi il trimit pe Dan cu Andreea in parc si ma duc sa ma "plimb" pe la unirea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, shopoholica zici:) primul paragraf mi se pliaza totaaal, daca iti vine sa crezi, cu toate ca nu ma consider shopoholica, dar se pare ca asta ar fi definitia?! insa daca nu e si lampa lui Aladin sau sacul fara fund, degeaba:p
    dar totusi hainele conteaza, da! totally agree!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @mami/buni : multumesc mami pentru sustinere! stiam eu ca esti de partea mea cand e vorba de cumparaturi si sa ma aranjez!Te imbratisam cu drag!

    @Roxana: nu-i asa ca e fain sa te incurajeze cineva sa faci shopping?!:))

    @Mada: nu stiu daca e definitia corecta sau nu, insa eu m-am convins de mult ca intre mine si cumparaturi este o relatie stransa, pe termen lung, prietenie totala, numai banii astia mai ne strica cateodata prietenia:D

    RăspundețiȘtergere