miercuri, 16 februarie 2011

KA BEA

Pentru ca prima leapsa de la Roxana, nu am onorat-o din lipsa de timp....si mai tarziu ca nu mai  imi gaseam cuvintele  , m-am hotarat sa dau curs acestei invitatii, primita de la trei mamici simpatice, in  care sa vorbesc despre ce mirosuri as vrea sa imi gadile nasucul si ce arome sa imi rasfete pielicica. Si asta, pentru ca se pun la bataie si niste premii colorate si parfumate, facute si oferite de o mamica, Beatrice. Desi nu am cunoscut-o pana acum, o felicit ca are pasiuni inmiresmate si ca a ales sa imparteasca si cu altii creatiile ei.

Asadar, nasul si pielea mea nu sunt prea pretentioase, atata timp cat detecteaza senzatia de curatenie si prospetime...dar intr-adevar se simt rasfate atunci cand simt mirosuri dulcegi...fine...care iti lasa si amintirea vreunei flori : lacramioare, liliac , orhidee..sunt multe care imi plac. Dar cel mai mult cred ca mi-ar placea acel miros care sa ma  transpuna intr-o dimineata cu soare, aer tare si racoros, in care se razbata mirosul florilor udate si a ierbii proaspat tunsa! Si de-abia dupa ce ma  bucur si ma dezmierd in toate astea, mi-ar placea sa simt si miros de lapte...cu putina vanilie, cu un praf de scortisoara...dar nici o combinatie de ciocolata si caramel nu as refuza, eventual si un croissant scos dintr-un cuptor!Si apoi ca sa imi revin din aceasa ameteala si festin de arome, as vrea sa imi bag nasul si intr-o cana cu o bautura ce aduce a cafea, asa imi place mie: cafea slaba, dar dulce, cu muuuult lapte si spuma de lapte, si neaparat intro cana zdravana, nu vreo cescuta de-a lui Alice:P
Acum ca mi-am revenit din visare , daca vor, le invit pe Roxana, Alexandra, Magda, si Iza  sa se afunde in senzatii si mirosuri. Enjoy!:)

Later edit:
Desi stiu ca acest concurs este o forma de publicitate si in  conditiile in care eu personal nu am incercat produsele lui Beatrice, o sustin totusi pentru ca , cred ca este de apreciat efortul ei de a produce sapunuri si alte produse, acasa, si din ingrediente cat mai naturale. Si nici ideea de a-si promova blogul-magazin trebuie sa recunoastem ca nu e rea:P

Un comentariu:

  1. Multumesc Mari pentru cuvintele frumoase.Ai dreptate,este o forma de publicitate,pentru ca altfel nu am cum sa le fac cunoscute,asa sunt incercate de persoane pe care nu le cunosc,deci vor fi sincere cu privire la produsele pe care le vor testa.Iti multumesc si pentru ca ai dat curs invitatiei.Succes.

    RăspundețiȘtergere